Ce documente trebuie incarcate in Keez?¶
Trebuie sa scanati toate documentele care se inregistreaza in contabilitate:
Facturi - Fiecare factura trebuie scanata separat. Fiecare factura (impreuna cu bonul fiscal, anexe, bonul de la card) constituie un document si trebuie scanata separat de alte facturi. Aplicatia mobila: Pentru a scana urmatoarea factura (din meniul de scanare al aplicatiei mobile) alege document nou. Aplicatia web: poti incarca mai multe documente in acelasi timp si ele vor ramane in platforma documente separate
Nu incarcati facturi in EXCEL sau WORD - Facturile trebuie sa fie in formate needitabile.Daca partenerii va trimit facturi in Excel sau Word trebuie mai intai sa le transformati in pdf.Transformarea in pdf este simpla - Deschideti factura si apasati „Save as” si alegeti pdfImporturi facturi de vanzare. Keez poate sa faca inregistrarile contabile si dupa diverse exporturi de facturi create cu alte aplicatii: Saga, SmartBill, Oblio, Facturis si multe altele.Mai multe detalii aici: Import vanzariExtrase de cont - Fiecare extras de cont trebuie incarcat separat.
Pentru bancile traditionale va rugam incarcati extrasul in formatul pdf, asa cum l-ati primit de la banca. Mai multe detalii aici: Import extrase banci Romania
Pentru neoBanking va rugam urmariti instructiunle pentru fiecare banca in parte. Mai multe detalii aici: Import extrase neoBanking
Bonurile fiscale (sau facturile) platite cu cardul trebuie insotite de Chitanta POS.
Exportul AMEF-urilor din casa de marcat Mai multe detalii aici: Import p7b (AMEF case de marcat)
- Documente: Intrebari frecvente
- De ce trebuie sa scanez imediat?
- De ce trebuie sa scriu numele persoanei/numarul cardului pe bonurile fiscale/chitante?
- Am o factura cu bon fiscal? Ce trebuie sa fac?
- Cum sunt ordonate/arhivate documentele?
- Cum stiu ca un document a fost primit in platforma?
- De ce sa scanez contractele de munca?
- Document neclar cu comentariu „lipseste chitanta POS”
- NIR la Contabilitate/Documente