Transfer contabilitate

Ca antreprenor ai libertatea de a-ti alege furnizorii. Contabilul nu este un furnizor oarecare ci o functe esentiala pentru orice firma dar cu atat mai mult pentru o firma la inceput.

Este foarte simplu sa migrezi contabilitatea catre keez.

Procesul este simplu si increderea pe care o vei castiga in timpul tranzitiei iti va confirma ca ai facut alegerea corecta.

Ce ai de facut ca antreprenor?

  • Mai intai trebuie sa alegi o data la care sa se faca schimbarea furnizorului. Nu este important in ce perioada a anului ne aflam ci doar ca transferul sa fie facut la inceputul unei luni (datorita specificului serviciului – raportare lunara catre stat)

  • Keez trebuie sa fie imputernicit (vezi Clientul face delegarile/imputernicirile pentru keez.ro) sa depuna in numele tau declaratiile la ANAF si Revisal. Noi te vom ajuta la fiecare pas.

  • Keez va prelua din balante si alte documente toate datele necesare. Informatiile le vom obtine direct de la contabilul vechi, fara ca tu sa ai ceva de facut. Dupa ce terminam preluarea te vom contacta. Te tinem la curent cu orice informatie pe care ai nevoie sa o stii si te vom ajuta sa rezolvi situatiile generate de fostul contabil.

In scurt timp vei oberva ca functia contabilitatii s-a schimbat si vei utiliza datele tale contabile ca niciodata pana acum, ca instrument de management al activitatii.

Documente necesare preluarii

Contabilitate

  1. Actul Constitutiv Actualizat.

  2. Lista cu toate obiectele de inventar si mijloace fixe. Lista trebuie sa contina valoarea de achizitie, data punerii in functiune (respectiv data cand a fost dat in consum pt obiecte de inventar), metoda de amortizare, durata de functionare, precum si valoarea ramasa de amortizat la ultima luna inchisa. (Registrul Imobilizarilor)

  3. Salvarea in format pdf inteligent a bilantului anual si semestrial si a balantei aferente (doar daca compania a avut activitate in anul anterior).

  4. Ultima balanta analitica (care sa contina sold initial an, rulaje totale perioada, sold final).

  5. Ultimul Jurnal de Cumparari si ultimul Jurnal de Vanzari (in format excel). Situatia furnizorilor si a clientilor pe conturi analitice si situatia facturilor neplatite/neincasate. Situatia furnizorilor in alte valute.

  6. Situatia avansurilor.

  7. Fisa contului 455 la zi.

  8. Fisa de cont: 461, 462, 471, 472, 473 – daca exista in balanta.

  9. Fisa contului 5124 in valuta – daca exista in balanta.

  10. Componenta contului 167 (daca exista contractele de creditare, credite sau contracte de leasing - scadentar).

Salarizare

  1. Salvare REVISAL din instrumente – export angajator (nu din generare registru).

  2. Parola REVISAL.

  3. Lista salariati (Nume, Prenume, CNP, Adresa, Numarul si tipul contractului de munca, data de angajare, norma de munca, codul COR, salariul de baza lunar brut, alte sporuri sau adaosuri, casa de asigurari de sanatate, numarul ultimului act additional, lista cu persoanele aflate in intretinere ).

  4. Statele de plata pe ultimele 12 luni.

  5. Ultima declaratie 112 in format pdf inteligent.

  6. Situatie cu zilele de concediul de odihna ramase din anul precedent, zilele de concediu efectuate in anul current, zile de concediu de odihna ramase.