Transfer (preluare) contabilitate¶
Ca antreprenor ai libertatea de a-ti alege furnizorii. Contabilul nu este un furnizor oarecare ci o functe esentiala pentru orice firma dar cu atat mai mult pentru o firma la inceput.
Ce ai de facut ca antreprenor?¶
Mai intai trebuie sa alegi o data la care sa se faca schimbarea furnizorului. Nu este important in ce perioada a anului ne aflam ci doar ca transferul sa fie facut la inceputul unei luni (datorita specificului serviciului – raportare lunara catre stat)
Keez trebuie sa fie imputernicit (vezi Clientul face delegarile/imputernicirile pentru keez.ro) sa depuna in numele tau declaratiile la ANAF si Revisal. Noi te vom ajuta la fiecare pas.
Keez va initializa un proces de preluare contabilitate si, daca este cazul, un proces de preluare salarizare. Ce trebuie sa faci este sa intri in Administrare/Preluare si vei vedea in partea preluarile deschise.
Cum decurge procesul de preluare propriu-zis¶
Ecranul de preluare este impartit in doua: in stanga se vor afisa documentele incarcate de antreprenor si in dreapta sunt instructiunile.
Documente necesare preluarii¶
Preluare contabilitate: Intrebari frecvente¶
De ce trebuie sa fac eu aceasta munca - de ce nu o faceti voi ca de la contabil la contabil?
Initial am considerat ca este mult mai usor sa discutam direct cu contabilul sau expertul contabil al clientului insa dupa analiza procesului am observat urmatoarele:- raportul juridic intre noi si contabilul vechi este inexistent - aceasta punand niste probleme de siguranta a datelor si nu numai- Contabilul clientului nu raspunde la mail-uri, mai ales la mail-uri de la straini- Administratorul este mult mai convingator in relatia cu contabilul vechi - datele fiind trimite mult mai repede in acest caz in comparatie cu situatiile in care noi ceream datele- datele trimise in sistemul vechi ramaneau pe email si nu mai erau disponibile in platforma Keez. Acest lucru impiedica analiza lor rapida de Expertul Contabil Keez si crestea gradul de nesiguranta - email-ul nefiind de fapt un mediu de pastrare a datelor. Keez este si mediu de transmitere dar si mediu de pastrare.- Uneori apar neclaritati majore in ceea ce priveste versiunea datelor. Astfel - in discutii si in preluare incep sa se faca referri la diverse email-uri. Prin gesitunea datelor in platforma acest proces redevine transparent. Transparenta este unul din principiile cele mai importante in Keez - aici veti vedea de fiecare data tot ce s-a intamplat cu datele dumneavoastra - fie prin marcarea lor ca atare fie prin rapoartele online furnizate.- nu in ultimul rand - acest sistem este mai rapid. Fiind in interiorul Keez si nu pe un email - sistemul notifica toate persoanele implicate in proces cand o parte s-a terminat si trebuie sa se inceapa urmatoare etapa. Astfel se elimina orice timpi morti si avem rezultatele foarte repede
Multumim pentru intelegere
Trebuie sa anunt eu undeva ca Revisal se declara acum de o alta persoana?
Nu, ne ocupam noi de acest aspect