Cum se incarca un document? Cum se scaneaza?

Aplicatia Mobila: Scanare

Deschideti aplicatia mobila - alegeti (swipe) sectiunea potrivita (Contabilitate sau Salarizare) si apasati butonul de Scanare.

  • Daca documentul are mai multe pagini (Bon fiscal + Chitanta POS, factura cu anexa etc.) apasati „Pagina noua”. Veti obtine un document cu mai multe pagini in platforma

  • Incadrati tot documentul. Nu e nevoie sa fie perfect aliniat

  • Daca documentul (bonul fiscal) este prea lung, il puteti indoi in asa fel incat sa prindeti inceputul si finalul bonului

  • Asigurati-va ca ca se poate citi documentul. Daca nu se poate citi apasati „rescan”

Aplicatia Mobila: Incarcare documente

La apasarea lunga a butonului de scanare in aplicatia mobila vor aparea mai multe optiuni pentru incarcare documente:

  • Imagini - fiecare imagine se va constitui intr-un document separat (optiune potrivita pentru mai multe documente de cate o singura pagina)

  • Documente - perfect pentru fisiere pdf.

    Incarca documente cu aplicatia mobila

Aplicatia web: Incarcare documente

Alegeti Contabiltate > Documente sau Salarizare > Documente si apasati butonul „Incarca Document”. Puteti selecta pana la 20 de documente in acelasi timp.

Puteti incarca si fisiere arhivate (.rar si .zip). Sistemul le va dezarhiva si va incarca documentele din interiorul arhivei in Keez.



Incarca document prin email

Poți încărca documentele în format .pdf, .xls, .xlsx, .csv trimițându-le prin email pe platforma Keez

Nu trebuie decât să trimiți mesajul cu atașamentul la adresa [cui]@keez.ro.

De exemplu, dacă ai CUI 123123, atunci vei trimite email la 123123@keez.ro

Nu trebuie sa adaugati „RO” daca sunteti platitor de TVA. „RO” nu face parte din CUI.

Vei primi un email de confirmare care va lista documentele încărcate în platformă

ATENTIE: Fișierele de tip imagine nu vor fi încărcate în platformă în acest mod.

Recomandări

Poți stabili un sistem de redirecționare (forward) automat care să trimită toate email-urile de la bancă direct în platforma keez.

Trimiterea de pe alte adrese de email (whitelistare)

Keez considera valide doar email-urile inregistrate in platforma pe fiecare firma si nu ia in considerare adresele necunoscute. Daca primești factura pe altă adresă de email decât cea cu care te-ai înrolat în platformă atunci trebuie să configurezi si aceasta adresa de email.

Pentru a configura o noua adresa de email acceptata (whitelistare) trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:

  • Configurari > Utilizatori - identifici utilizatorul tau

  • In dreptul numelui tau de utilizator apesi: email nou > completezi noua adresa de email de pe care vrei sa trimiti documentele

  • Apesi „Salveaza”

Documente: Intrebari frecvente