Inregistrare in aplicatia Keez

Pentru a intra in pagina de inregistrare trebuie sa accesati keez si sa apasati butonul Inregistrare

Veti avea nevoie doar de cardul bancar (preferabil pe firma dar se poate si cu cel personal).

Daca aveti deja o firma inregistrata in Keez puteti intra in Configurari > Firma si alegeti + INREGISTREAZA COMPANIE NOUA

Autentificare si inregistrare

Veti crea un utilizator. Atentie, e-mailul utilizat aici devine numele de utilizator in aplicatie.

Vom confirma e-mail-ul si continuam inregistrarea.

Alegeti pachetul de servicii : In funcție de dimensiunea firmei (la numar de documente faceti o estimare a numarului de documente de tip facturi catre clienti, facturi de la furnizori, bonuri fiscale, numarul de pagini de extrase de cont).

Completati datele firmei: Completati CUI-ul firmei si apasati <Enter>. Se vor completa celelelte date ale firmei direct din baza de date a ANAF.

Alegeti data de incepere a serviciului: Data de incepere este acea perioada pentru care Keez va depune declaratii fiscale. Daca suntem in Iulie inainte de data de 25 atunci data de incepere este Iunie. Daca alegeti Iunie atunci datele de preluare contabilitate trebuie sa fie la finalul lunii Mai.

Generare contract Dupa ce ati ales Firma (CUI) si Data de incepere a serviciului puteti genera contractul

Efectuati plata serviciului: Introduceti detaliile cardului pe site-ul PayU. Noi nu tinem minte cardul ci doar elemente de identificare (ultimele 4 cifre). Din acest card vom trage plata in fiecare luna. Nu este neaparat necesar sa fie cardul firmei dar este recomandat.

Veti primi o invitație prin sms pentru instalarea aplicației mobile. Aplicatia se instaleaza din AppStore/Google Play. La prima utilizare, se introduce utilizatorul (adresa de email) si parola.

Mai multe informatii despre inregistrarea utilizand aplicatia mobila Keez

Inregistrare din aplicatia mobila

Incarcati documentele firmei

Pentru inceput, avem nevoie de cateva documente ale firmei. Va rugam sa incarcati pozele sau pdf-urile in aplicatie astfel:

  • Cartea de identitate a administratorului: in sectiunea Configurari > Firma > BI/CI/Pașaport administrator

  • Certificatul unic de inregistrare (CUI): in sectiunea Configurari > Firma > Certificat de înregistrare

  • Ultimul act constitutiv : in sectiunea Configurari > Firma > Act constitutiv

Video: Cum se incarca actul constitutiv?

Puteti sa scanati aceste documente direct cu aplicatia mobila, din meniul DATELE COMPANIEI.

In sectiunea Documente puteti scana unul cate unul fiecare document.

Semnati contractul cu Keez

Veti obtine contractul din sectiunea Configurari > Firma > Contract servicii contabilitate > Descarca.

Descarcati-l, tipariti-l, semnati-l si scanati-l direct cu aplicatia mobila (Meniul DATELE COMPANIEI, sectiunea Documente > Contract servicii contabilitate)

Procura notariala

Keez, pentru a putea depune declaratiile catre autoritatile statului (ANAF) in numele firmei, are nevoie de o imputernicire care se face prin procura notariala.

Aceasta procura se intocmeste la notar. Keez va va furniza copie dupa cartea de identitate a persoanei imputernicite, care trebuie sa apara pe procura.

Modeul utilizat este unul document standard, pe care notarii il au la indemana. Daca aveti nevoie de modele sau alte detalii contactati-ne.

Procura se intocmeste in doua exemplare, care trebuie sa ajunga la Keez in original.

Procurile sunt depuse la ANAF pentru a avea acces in numele firmei la Spatiul Privat Virtual (SPV) si pentru a putea depune declaratii in numele firmei.

Dupa ce acestea sunt aprobate Keez poate depune declaratii in numele firmei dumneavoastra.