Pasi de parcurs pentru infiintarea unei noi firme

Informatii/documente necesare infiintarii unei noi firme

  • Denumire firma (3 variante) pentru rezervare – se transmit catre keez.ro. Keez.ro verifica disponibilitatea la Registrul Comertului si transmite catre Client varianta/variantele disponibile

  • Copii carti de identitate asociati/ asociat unic;

  • Alegeti un cod CAEN principal.

  • Obtineti documente legate de sediul social:
    • copie dupa contract de vanzare-cumparare sau contract de inchiriere (care trebuie sa contina si acordul proprietarului pentru utilizarea ca sediu social)

    • acordul vecinilor pentru infiintare sediu social la adresa respectiva (vezi xxx formular)

  • Transmiteti catre Keez poze dupa toate documentele

Verificam documentele si le depunem la Registrul Comertului

  • Keez.ro verifica corectitudinea documentelor (Copii CI si documente sediu social) si, daca sunt in ordine, transmite catre client draft dupa actul constitutiv

  • Clientul verifica actul constitutiv si transmite aprobarea acestuia catre Keez.ro

  • Se stabileste intalnirea cu clientul:

  • Clientul aduce documentele la intalnire. Keez.ro aduce actul constitutiv. Clientul in semneaza actul constitutiv

  • Clientul alege banca si deschide contului de capital social

  • Clientul impreuna cu Avocatul merg la Registrul Comertului si depun actele

  • Clientul este anuntat ca s-a finalizat inregistrarea firmei si se stabileste o intalnire pentru a intra in posesia documentelor firmei

Deschiderea contului bancar definitiv

Dupa ce documentele definitive intra in posesia Administratorului acesta poate sa isi deschida contul bancar definitiv

  • Cu documentele Administratorul se duce la banca si creeaza cont curent si card.

  • Capitalul social depus se transfera in contul curent automat

Clientul se inregistreaza pe platforma

  • Vezi Inregistrare in aplicatia Keez. Ca parte din procesul de inregistrare keez trage de pe card banii pentru abonament

  • Imediat dupa ce se termina inregistrarea, clientului i se va face o factura de „Infiintare firma”, la pretul agreat anterior. Dupa facturare se va trage de pe card si plata serviciului de infiintare firma

Clientul face delegarile/imputernicirile pentru keez.ro

  • Clientul trebuie sa mearga la notar (singur sau cu reprezentantul keez.ro) pentru a face procura prin care imputerniceste detinatorul de semnatura electronica keez.ro sa
    • depuna declaratiile la ANAF in numele societatii clientului si

    • sa acceseze Spatiul Privat Virtual (SPV) in numele societatii clientului

  • Clientul se intalneste cu reprezentantul keez.ro pentru semnarea:
    • Contractului keez.ro

    • Declaratiei D150 (Declaratia face legatura intre firma si semnatura digitala a keez.ro)

Nu uitati!

Administratorul trebuie sa obtina registrului unic de control de la ANAF. Este foarte important si nu se poate plati de catre keez.

Cere informatii suplimentare