ANAF¶
Functionalitatea ANAF faciliteaza accesul la datele de toate tipurile de la ANAF dar si cererea de situatii si documente de la ANAF, din interiorul platformei.
Nu aveti nevoie pentru aceasta de niciun intermediar si nici de semnatura electronica.
Actiuni disponibile¶
Solicitare:
Functionatitate disponibila mai mult specialistilor in domeniu dar accesibila si administratorului.
Puteti obtine foarte multe informatii despre firma, printre care:
Fisa Rol Completa - toat declaratiile si platile efectuate catre ANAF
Vectorul Fiscal - Lista impozitelor si taxelor cu care sunteti inregistrat sau ati fost inregistrat la ANAF
Bilanturile anuale si semestriale depuse in ultimii 5 ani
Toate declaratiile depuse in ultimii 5 ani
Certificat fiscal
Acesta este un document care arata datoriile fiscale pe care le are o firma, sau certifica faptul ca o firma nu are datorii. Certificatul fiscal este cerut in cazul obtinerii unui credit la banca, pentru investitori, la licitatii si chiar se poate cere la anumite momente pentru a confirma situatia unei firme.
Cazier fiscal
Cazierul fiscal este un document solicitat la licitatii si contine informatii despre eventualele amenzi ale firmei sau lipsa acestora.
Verifica cerere
In cazul in care nu s-a primit documentul cerut in timp util se apasa acest buton care verifica starea unei cereri la ANAF
Apasarea butonului Refresh reimprospateaza ecranul
Cum se face o solicitare prin meniul ANAF¶
Intrati in meniul ANAF
Apasati „Solicitare” si alegeti Tipul Documentului solicitat (in exemplul de mai jos: Fisa Rol Completa).
Apasati butonul „Salveaza”
Cererea dumneavoastra va fi inregistrata si va aparea in lista de mesaje ANAF, cu Detalii: In procesare.
Va aparea si locul unde se va stoca fisierul pdf in coloana „Descarca”
Atunci cand documentul va fi furnizat de catre ANAF acesta va aparea in cu Detalii ca in exemplul de mai jos si va putea sa fie apasat butonul „PDF”