Documente neclare

Daca nu reusim sa citim un anumit document sau documentul este incomplet iti vom marca acel document ca „neclar”. Le vei vedea imediat, sunt accentuate cu rosu.

Optiuni pentru rezolvare:

  • Daca documentul nu se vede bine, trebuie sa apesi (pe aplicatia mobila sau portalul web) „Inlocuieste documentul” si sa scanezi sau incarci din nou documentul putin mai lizibil.

  • Daca documentul este incomplet (poate lipseste chitanta POS sau o alta parte din document) atunci poti sa apesi (deodamdata in aplicatia web) „Clarifica document”. Vei putea sa ne scrii informatiile care lipsesc. De exemplu, daca ne lipseste cardul cu care s-a platit, poti sa completezi ultimele patru cifre ale cardului pentru ca noi sa continuam inregistrarea documentului.

Documente necontate

Este foarte important sa incarci documentele repede. Nu astepta finalul lunii, incarca documentele pe masura ce le obtii. Ne bazam pe asta pentru a putea sa oferim rapoarte dar si declaratii in timp util si la costuri reduse.

Atentie: Documentele pe care inca nu le-am contat sunt marcate cu albastru. Daca apar ca necontate inca nu le-am luat in considerare nici in rapoarte.