Rapoarte Contabilitate

Se pot gasi in Contabilitate > Rapoarte

Aici vei gasi mai multe tipuri de rapoarte:

  • Balanta, Jurnale, Registre – Rapoarte necesare pentru relatia cu statul dar care nu se depun lunar

  • Stat de plata, Datorii la stat – Rapoarte necesare pentru relatia cu statul dar si utilizate pentru plata datoriilor catre salariati si stat

Rapoartele din aceasta sectiune vor aparea dupa inchiderea de luna, cand am analizat si verificat toate datele. Nu este neaparat sa consulti Balantele si declaratiile dar, daca o faci si ai orice intrebare/neclaritate, te rugam sa iei legatura cu noi si iti vom da toate detaliile.

Fisa cont

Este un raport contabil care arata soldul initial, miscarile si soldul final ale unui anumit cont.

Fisa Partener

Este un raport cu ajutorul caruia se urmateste soldul initial, tranzactiile dintr-o perioada (facturile, incasarile si platile) si soldul final cu acel partener, pe conturi contabile.

Se utilizeaza astfel:

1. Contabilitate/Rapoarte
2. Fisa Partener
3. Se alege partenerul
4. Se alege perioada
5. Se aleg alte optiuni (daca este cazul)
6. Se apasa „Cauta”
Raport Fisa Partener

Fisa angajat

Este un raport cu ajutorul caruia se urmateste soldul initial, tranzactiile dintr-o perioada (avansuri si decontari) si soldul final cu acel angajat.

Balanta

Este un raport sumarizat pe conturi contabile care contine soldurile intiale, rulajele si soldurile finale pe contri contabile.

Balanta parteneri

Este un raport sumarizat pe parteneri care contine soldurile intiale, rulajele si soldurile finale pe fiecare partener si pe fiecare cont contabil.

Balanta angajati

Este un raport sumarizat pe conturi parteneri care contine soldurile intiiale, rulajele si soldurile finale pe fiecare angajat.

General Ledger

Raport special care arata toate tranzactiile dintr-o perioada, cu toate detaliile fiecarei tranzactii inclusiv nota contabila si detaliile in format text pe fiecare nota.

Bilant

Este un raport pentru analiza care arata evolutia ecuatiei bialntiere in fiecare luna.

Practic se pot vedea (sumarizat) cele mai importante categorii de bilant: Active, Datorii si Capitalurile proprii.

Raportul paote fi utilizat si ca baza de analiza lunara ca atare dar si ca modalitate de a calcula diversi indicatori relevanti pentru companie

Raport Balance Sheet

Estimare TVA

Estimarea TVA ia in calcul toate rapoartele inregistrate in platforma Keez pentru perioadele pentru care nu s-a calculat inca TVA.

Exemple:

Daca platiti TVA trimestrial si analizati raportul in luna Martie atunci suma va reprezenta tot TVA-ul pentru lunile Ianuarie = Martie, cu toate tranzactiile inregistrate in platforma Keez.

Daca platiti TVA lunar si analizati raportul in luna Martie atunci trebuie sa verificati daca raportul pentru luna Februarie este finalizat (Contabilitate > Rapoarte Contabile > Datorii la stat).

Daca raportul este finalizat atunci suma din raportul Estimare TVA contine doar sumele din Martie. Daca raportul Datorii la Stat nu este finalizat atunci suma cuprinde toate valorile din Februarie si Martie.

Raport Estimare TVA

Rapoarte de management & Centre de Cost

  • Cost Center Data

  • Lista Centre de Cost

  • Alocare automata CC

  • Executie Bugetara

  • Export Note Contabile

Neincasate pe Vechime

Raportul faciliteaza nu doar analiza globala a sumelor neincasate ci si analiza in detaliu pana la nivel de factura si notificarea partenerilor despre sumele de plata si obligatia de a plati.

Raportul generic contine lita de partenri cu datorii si posibilitatea de a configura intervalele de intarziere pe care se poate analiza.

Intervalele se pot modifica si se salveaza automat pentru urmatoareaa data a analizei.

Optiuni in raport:

  1. Generare confirmare de soldul

Se va genera un fisier pdf care poate fi trimis partenerului, cu

  1. Notificare sold total

Se va trimite un email cu soldul total la data raportului catre persoanele deja configurate la nivel de client sau se poate completa o alta adresa de email

  1. Notificare facturi scadente

Se va trimite un email catre persoanele deja configurate la nivel de client sau se poate completa o alta adresa de email cu lista de facturi scadente pentru acel client

Raport neincasate pe vechime - optiuni