Firma¶
Cu ajutorul acestui meniu se pot configura:
Date firma¶
Cod CAEN
CUI Special (sau CUI intracomunitarr/Cod TVA Special)
Date de contact
Logo afisat pe facturi (vedeti si: Cum pot adauga la o factura sigla firmei?)
E-mail de facturare (vedeti si Trimite)
Actele firmei¶
In aceasta sectiune se pastreaza documentele firmei: - Actul de identitate al Administratorului - Certificatul de inregistrare al firmei (CUI-ul) - Actul constitutiv si toate documentele ulterioare (cum ar fi cele care reflecta modificarile in denumirea firmei, actionariat etc.) - CUI-ul TVA special (daca este cazul) - Contractul de servicii de contabilitate
Incarcarea documentelor in aceasta sectiune se poate face si cu ajutoru aplicatie mobile sau direct prin apasarea butonului „Incarca”. Daca exista deja un document atunci o noua versiune se poate incarca apasand butonul „Inlocuieste”
Administratori¶
creati un utilizator pentru Administrator, daca nu are deja unul. Se poate face in sectiunea Configurari/Utilizatori (Mai multe detalii aici: Adauga nou utilizator)
apasati in dreptul sectiunii Administratori butonul „Modifica”
bifati „Este Admin” in dreptul utilizatorului care este Administrator si completati CNP-ul sau NIF-ul administratorului.
Daca sunt mai multi administratori atunci cel care va aparea pe declaratiile fiscale trebuie sa aiba bifat si „Principal”
Puncte de lucru¶
Atunci cand o firma are mai multe puncte de lucru acestea se caonfigureaza in aceasta sectiune.
Este important:
sa se aleaga o denumire usor de identificat ulterior (preferabil ceva referitor la adresa)
sa se adauge codul fiscal doar daca acel punct de lucru are mai mult de 5 angajati si a fost necesara obtinerea unui cod fiscal special pentru raportarea taxelor platite pentru acel punct de lucru _stornare_partiala
Conturi bancare¶
Fiecare cont bancar se adauga si se configureaza aici.
Adaugarea contului IBAN este obligatoriu si IBAN-ul trebuie sa fie unic.
Carduri¶
Aici se configureaza cardurile din care se va face plata abonamentului Keez.
Adaugarea unui card se face prin apasarea butonului CARD NOU
Carduri Angajati¶
In cazul in care firma are carduri distribuite la angajati sau la adminmstrator atunci recomandam configurarea acestor carduri in acest meniu.
Configurarea cardului se poate face atasand cardul (identificat prin ultimele 4 cifre ale acestuia) la angajat/administrator.