Utilizatori¶
Din acest meniu gestionezi cine si ce drepturi are in portalul Keez
Tu ai fost automat desemnat administrator in procesul de inrolare.
Daca doresti, din acest meniu poti:
Sa iti schimbi numele, numarul de telefon, email-ul (email-ul initial va ramane ca si nume de cont) Parola ti-o poti schimba nu din acest meniu ci din meniul Profil (click pe numele tau in stanga sus)
Sa inviti un nou utilizator
Sa inviti un nou agent. Agentul va putea sa scaneze documente in numele firmei. Agentul va avea acces la rapoartele financiare dar nu la cele contabile si nu va putea vizualiza decat documentele scanate de el. Nu-ti face probleeme, tu le vei vedea pe toate.
Adauga nou utilizator¶
Administrare > Utilizatori > Adauga
Apasand butonul adauga (dreapta sus) vei putea adauga un nou utilizator. Va trebui sa completezi numele, prenumele, adresa de email si numarul de telefon. Acestea sunt importante pentru situatia in care trebuie sa comunicam cu acel utilizator (documente neclare sau orice alte situatii).
Utilizatorul va continua un proces de autentificare (va primi un email si va confirma identitatea) si isi va alege o parola. Utilizatorul va primi in acelasi timp si invitatia la aplicatia mobila pentru care va parcurge pasii de autentificare specifici pentru prima utilizare.
Nota: identificarea utilizatorilor este foarte utila si pentru situatiile in care istoricul unui document nu este foarte clar