Pasi de parcurs pentru infiintarea unei noi firme¶
Informatii/documente necesare infiintarii unei noi firme¶
Denumire firma (3 variante) pentru rezervare – se transmit catre keez.ro. Keez.ro verifica disponibilitatea la Registrul Comertului si transmite catre Client varianta/variantele disponibile
Copii carti de identitate asociati/ asociat unic;
Alegeti un cod CAEN principal.
- Obtineti documente legate de sediul social:
copie dupa contract de vanzare-cumparare sau contract de inchiriere (care trebuie sa contina si acordul proprietarului pentru utilizarea ca sediu social)
acordul vecinilor pentru infiintare sediu social la adresa respectiva (vezi xxx formular)
Transmiteti catre Keez poze dupa toate documentele
Verificam documentele si le depunem la Registrul Comertului¶
Keez.ro verifica corectitudinea documentelor (Copii CI si documente sediu social) si, daca sunt in ordine, transmite catre client draft dupa actul constitutiv
Clientul verifica actul constitutiv si transmite aprobarea acestuia catre Keez.ro
Se stabileste intalnirea cu clientul:
Clientul aduce documentele la intalnire. Keez.ro aduce actul constitutiv. Clientul in semneaza actul constitutiv
Clientul alege banca si deschide contului de capital social
Clientul impreuna cu Avocatul merg la Registrul Comertului si depun actele
Clientul este anuntat ca s-a finalizat inregistrarea firmei si se stabileste o intalnire pentru a intra in posesia documentelor firmei
Deschiderea contului bancar definitiv¶
Dupa ce documentele definitive intra in posesia Administratorului acesta poate sa isi deschida contul bancar definitiv
Cu documentele Administratorul se duce la banca si creeaza cont curent si card.
Capitalul social depus se transfera in contul curent automat
Clientul se inregistreaza pe platforma¶
Vezi Inregistrare in aplicatia Keez. Ca parte din procesul de inregistrare keez trage de pe card banii pentru abonament
Imediat dupa ce se termina inregistrarea, clientului i se va face o factura de „Infiintare firma”, la pretul agreat anterior. Dupa facturare se va trage de pe card si plata serviciului de infiintare firma
Clientul face delegarile/imputernicirile pentru keez.ro¶
- Clientul trebuie sa mearga la notar (singur sau cu reprezentantul keez.ro) pentru a face procura prin care imputerniceste detinatorul de semnatura electronica keez.ro sa
depuna declaratiile la ANAF in numele societatii clientului si
sa acceseze Spatiul Privat Virtual (SPV) in numele societatii clientului
- Clientul se intalneste cu reprezentantul keez.ro pentru semnarea:
Contractului keez.ro
Declaratiei D150 (Declaratia face legatura intre firma si semnatura digitala a keez.ro)
Nu uitati!¶
Administratorul trebuie sa obtina registrului unic de control de la ANAF. Este foarte important si nu se poate plati de catre keez.